Publicerat 2012-03-11 21:37:31 i Mitt liv

AJ MIN RYGG!!

Hej sötnosar!
Lovade er en bra uppdatering, men jag glömde helt bort det, ledsen. Men jag var iallafall i täby hela dagen med Mindy, galet längesen vi träffades så det var awsome att få träffa henne igen. Men vi var iallafall där & kollade på en massa MELLO MÄNNISKOR. Som Molly Sanden, Ulrik Munther, dead by april, David Lindgren & Sean Banan. Youngblood & Topcats var också där men vi orkade inte kolla på dem hehe. Men jag har haft en toppendag, mycket stå i kö men det var det helt klart värt. Berättar lite mer i ett annat inlägg om saker jag tyckte var lite kuligt som hände, PUSS!


2 bilder från idag som Wilma Davidsson tog så dem här bilderna är bara lånade tills jag fixat mina egna. Klicka bara på texten eller bilderna för att komma till hennes blogg.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0