Publicerat 2012-03-04 22:40:26 i Övrigt

Facebookstatus

Tjejen:

Karla Caceres.
Vi var så sjukt bra vänner för några år sen när vi båda bodde vid slussbrovägen, men nu har vi glidit isär mer & mer, visst vi träffas men det är inte oftast. Men vi ska se till att träffas lite oftare right? Men hon är en otroligt söt & snäll tjej♥
Killen
Simon Fredriksson
Supersöt kille! Vi lärde känna varandra i sommras när jag & några kompisar var & badade, så kom han & hans kompisar dit & jag började snacka med dem. Självklart skulle jag ju vara lite sådär lagomt konstig men jaja haha :) Men han är en trevlig kille & sööt :)

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

OMG!!! :P , NU har DU chansen , synas framför mina +1200 läsare. Va med du också på DAGENS BLOGG: http://mohammedis.se/2012/march/dagens-blogg-mars-4.html#comment

2012-03-04 @ 23:35:45
URL: http://mohammedis.se

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0