Publicerat 2012-03-20 22:31:40 i Mitt liv

Godnatt.

Tja tja älsklingar!
kollade precis på djungelns drottning på kanal5 play, hahaha det är verkligen ett program jag ska börja följa, satans vad jag garvade åt lag "fashion baloo" som deras lag heter, hahahah!! Min favoritbloggerska är dessutom med där så programmet kommer bli toppen att se. Men nu ska jag hoppa i sängs, imorgon blir det "jobbet" skönt, aldrig kul att vara sjuk..man kan ju inte hitta på något roligt då ju! :( Men ja sen antar jag att jag ska hem & ta det chill, ta en dusch, fixa naglarna osv..men det kan bli ändrat men det är vad som står för morgondagens planer än så länge, men vi får se...puss sötnosar!
Tycker alla borde gå in på www.kanal5play.se & se på första avsnittet, men var beredd på skrik från dem små rädda tjejerna i fashion baloo ;-) Annars kan ni se den på onsdagar 21.55 på kanal 5 (dah) !!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: S O F I A

såg oxå programet, riktigt kul haha :D och förresten så har du en riktigt snygg blogg! cool header :D

2012-03-20 @ 22:47:35
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0