Publicerat 2012-03-19 09:29:44 i Mitt liv

Hej sötisar

Funderar fortfarande på om jag ska fortsätta eller inte, men det lutar mer åt att jag ska det & sedan satsa järnet eftersom jag fått tillbaka lusten igen, men jag vet att jag kommer tappa den igen så småningom..Ja men hur mår ni då? Själv mår jag inte bra, skulle varit på "jobbet" idag men jag har sprängande huvudvärk & tror jag kommer spy vilken sekund som helst, ingen härlig känsla. Så pappa körde mig hem & nu sitter jag här & bloggar. Men har tagit min medicin & ska strax sova i guess, 7kt trött. Jag ska faktiskt försöka uppdatera idag & även ta lite bilder..känner lust för det, yay! Men ja vi hörs väl lite senare antar jag, kram på er!

Från teatern...man ser ju lite död ut ;-) (såhär känner jag mig nu)

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0