Publicerat 2012-03-08 20:39:14 i Övrigt

Jag har roligt.

VAD HETER DU?
Nicole
ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
Noooo :D

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
hehe kaaanske xd

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Mobilen..

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:
Lägg ner<3 Sluta skicka såna bilder din ****** jävel <33 jo vi är hos dig imorgon<3

VEM VAR DEN SENASTE KILLEN DU FICK SMS IFRÅN:
Oliver

BRUKAR DU GOOGLA?
Haha när jag behöver det ja

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
mmmmm

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
naeej

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
4 st

HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Hallå/Hej det är Nicole

VEM RINGDE DIG SENAST?
Pappa
BRUKA DU KOMMA I TID?
Jaa

NÄR MÅR DU BRA:
När jag är med en person (no names) & när jag är med la familia & sen när jag lyssnar på en underbaring!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
minns inte..i söndags tror jag

HUR KÄNNER DU DIG NU:
dålig, HUVUDVÄRK.

ÄR DU SMART:
Nej!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Helt ok

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Apelsinjuice eller oboy

ÄR DU BLYG?
Oftast inte

HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
neej

VAD GÖR DU IMORGON?
får ni veta då ;)

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
åhåhå vill gärna nämna det men kan inte, sorry älsklingar :*

VAD LÄNGTAR DU TILL?
Sommarlovet♥
& söndag!!

VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1997
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Stenar ^^ fast har slarvat bort alla...
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
nooo

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
för någon dag sen tror jag

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
den förra? Nej inte precis

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Linser

HAR DU NÅGON PIRCING:
Öronen, men vill superdupermegamycket ha i naveln & ögonbrynet, såååå snyggt!

VILL DU GIFTA DIG:
i framtiden ja

GILLAR DU ATT DANSA:
älskar det
TYCKER DU OM SUSHI:
usch nej
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Jaaoo

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
tyvärr...försöker sluta

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
någon disneylåt tror jag

KAN DU LAGA MAT:
beror på vad
BLIR DU BRA PÅ KORT:
njaa..

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
jag ringer ingen...fören typ en timme efter när jag behöver "tala ut" så vem jag ringer/messar behöver inte ni veta men hon vet vem hon är

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
få sova..

HAR DU SNYGGA SKOR:
några jaa

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
urg jag sover lite til

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
aaahh
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
räknas min nallebjörn? xd

TRE FAVORIT FÄRGER:
GUL, lila & rosa

VAD ÄR KLOCKAN NU:
20.39

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTE ELIN

okej :D hur får du ditt hår att glänsa så mycket? :)

2012-03-08 @ 20:44:38
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: Ollie

EpiC sms<3Du skicka dumma bilder :c

2012-03-08 @ 20:51:29
Postat av: ABSOLUTE ELIN

hehe okej, du har en jävla tur med ditt hår helt enkelt då :D



gör dudå stumpan? :)

2012-03-08 @ 20:57:25
URL: http://absoluteelin.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) En liten fråga, har du provat att bleka tänderna någon gång? :p Kram!

2012-03-09 @ 00:11:06
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Hoppas du fick en bra dag! :D

2012-03-09 @ 01:51:52
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Alba

Om du är född 1998 så kan du inte vara 15 år ?

2012-03-09 @ 18:45:22

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0