Publicerat 2012-02-26 10:37:10 i Mitt liv

Bromma

Hej älsklingar!
Vaknade runt 9 idag, pigg & glad som alltid. Idag nu om en halvtimme ska jag & min familj till Bromma för att fixa en sak, och så får vi hålla tummarna på att det vi ska fixa kommer idag eller imorgon. Såfort den kommer till oss får ni veta vad det är, men just nu håller vi det endast för familjen ;) & sen senare ikväll ska jag ju till min mormor som jag skrev i förra inlägget. Feliz cumpleaños mamita!!♥ Hoppas ni alla får en toppensöndag!
Nytagen bild.

Kommentarer
Postat av: eira

hej nickan ! jag har startat en ny blogg igen men hur får man igång en blogg bra eftersom jag alltid har misslyckas !

2012-02-26 @ 11:17:34
URL: http://keeponthesunnyside.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0