Publicerat 2012-03-27 18:34:33 i Övrigt

Tråkigt test


48 TIMMAR TILLBAKA
Kysst någon? - nä
Kramat någon? - Ja
Gråtit? - Mm.
Dansat galet? - nää.
Sovit? - Ja.
Sprungit? - ja.
Badat? - Nej.
Simmat? - Nej.
Skrikit? - nej.
Hånglat med någon? - nej.
Städat? - Ja.
Tvättat? - Nej.


SI ELLER SÅ
Vaniljglass / Chokladglass - choklad
Studera / Jobba - Jobba.
Äta / Svälta - Äta.
Bada / Åka skidor - Bada.
Sol / Regn - Sol.
Skräpmat / Husmanskost - Husmanskost.
Täcke / Kudde - Täcke.
För varmt / För kallt - För kallt.
Sylt / Marmelad - Sylt.
Chips / Popcorn - Chips.
Fanta / Cola - cola

DIN KROPP
Höfter? - Små.
Fötter? - Mellan.
Ben? - långa.
Huvud? - Normalt hoppas jag
Hår? - Brunt/rött, mellan
Ögon? - Normalt bruna
Bröst? - Lagom.
Händer? - Mellan.
Läppar? - Normala i guess

VILKEN PERSON VAR DEN SENASTE SOM:
Sov hos dig? - Lisa
Du sov hos? - Sandra
Du skrattade åt? - Min hund.
Skrattade åt dig? - bra fråga, Emil, Wille eller josse tror jag
Kysste dig? - -
Du kramade? - farfar
Dansade med dig? - bra fråga
Du smsade och vad skrev du? - Mamma - "jag går ut med Charlie & tar lite frisk luft"
Smsade dig och vad skrev h*n? - mamma "låter som en toppen idé"
Ringde dig och vad pratade ni om? - brorsan han fråga vart jag var
Du ringde och vad pratade ni om? - Pappa, för han hade ringt
Du skrev till på Facebook och vad skrev du? - Pontus " hehe tack :)<3"
Skrev till dig på Facebook och vad skrev h*n? - Pontus "10:)<3"

RANDOM
Är du kär? - venne
Är du singel? - Ja.
Vill du gifta dig? - i framtiden ja
Vill du ha barn? - Ja.
Har du varit kär någon gång? - Ja.
I vem var du kär i? - mina ex b.la
Varför är du inte det längre? - för känslorna försvann?
Vem är din bästavän? - Sandra
Vilken är din favoritmat? - Nachos eller pizza
Vad ska du göra efter detta? - Sova.
Vad drack du senast? - cola
Hur är ditt humör? - Sur, ont & supertrött
Vem luktar bajs? - Min hund xd fast nej..
Vad vill du göra nu? - Hämta mer cola & sen sova (bli frisk med)


Kommentarer
Postat av: dite

allt bra med dig idag? :)

2012-03-27 @ 22:53:39
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Fin blogg! Var gärna med & tävla om att bli veckans blogg hos mig! Kram :D



Direktlänk: http://honjennifer.blogg.se/2012/march/utkast-mars-28-2012.html#comment

2012-03-29 @ 21:51:07
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0